Egy Apukától megkérdezték miért fizet ennyi pénzt a gyereke sportolására. Azt mondta, Ő nem a sportolásért fizet

22:39 Mrs. Nassoló 0 Comments



"Az egyik barátom megkérdezte tőlem, miért fizetek ennyi pénzt a gyerekeim sportolására?

Hirdetés


Én nem a sportért fizetek - feleltem.

- Fizetem a pillanatot, amikor a gyerekem fáradt, még is elmegy edzésre.
- Fizetem, hogy megtanulják, mi a fegyelem, a koncentráció.
- Fizetem, hogy vigyázzon a testére, az egészségére.
- Fizetem, hogy megtanuljon együtt dolgozni másokkal, jó csapattárs legyen, viselje el kegyesen a vereséget és alázatosan a sikert.
- Fizetem, hogy megtanulja kezelni a csalódásait ha nem éri el a várt sikert. És mégis visszamegy hétről, hétre.
- Fizetem, hogy megtanulják elérni a céljaikat.
- Fizetem, hogy tartsák tiszteletben ne csak önmagukat, hanem csapattársaikat, edzőiket!
- Fizetem, hogy a órákon, heteken, hónapokon át tartó kemény munka létrehozhat egy bajnokot.
- Fizetem, hogy megtanulja, a siker nem jön egyik napról a másikra.
- Fizetem, hogy büszke legyen az eredményeire és legyenek hosszútávú céljaik.
- Fizetem, hogy kössön életre szóló barátságokat, egész életre szóló emlékeik legyenek.
- És fizetem, hogy az edzőteremben legyen, a pályán és ne a képernyő előtt!
- Fizetem a lehetőségeket, amiket a sport nyújt.

Azt gondolom ez egy jó befektetés, amiért érdemes fizetni!"

Hirdetés


You Might Also Like

0 megjegyzés: